پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید مدیران هنرستانهای شهرستان نیشابور از مرکزرشد فناوری نیشابور

بازدید مدیران هنرستانهای شهرستان نیشابور از مرکزرشد فناوری نیشابور

- 1402/11/21

در راستای تحقق شعار منش، جمعی از مدیران هنرستان های نیشابور به منظور آشنایی با فعالیت‌های پارک علم و فناوری و مرکز رشد و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان از مرکز رشد فناوری نیشابور و شرکتهای مستقر بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی مرکز رشد فناوری نیشابور، در راستای تحقق شعار منش، جمعی از مدیران هنرستان های نیشابور به منظور آشنایی با فعالیتهای پارک علم و فناوری و مرکز رشد و شرکت‌‍های فناور و دانش‌بنیان از مرکز رشد فناوری نیشابور و شرکت‌های مستقر بازدید نمودند.

در ابتدای این بازدید، کمال میری، مدیر شرکت شتاب، کارگزار پارک علم و فناوری خراسان در حوزه برگزاری رویدادها مستقر در مرکز رشد فناوری نیشابور با اشاره به اینکه آشنایی مدیران هنرستان های آموزش و پرورش با مرکز رشد نیشابور و شرکتهای فناور و دانش بنیان عضو در ارایه آموزشهای مهارتی برای هنر آموزان جهت ورود به بازار های کار بسیار مهم و مفید می باشد، برگزاری رویدادهای کار آفرینی ویژه هنراموزان هنرستانی را از جمله برنامه های پیش رو جهت توسعه زیست بوم کارآفرینی برشمرد.

در ادامه، علیرضا شیرازی کارشناس مرکز رشد فناوری مرکز رشد نیشابور، به معرفی پارک های علم و فناوری و مراکز رشد پرداخت و با اشاره به دستاوردهای مختلف شرکتهای فناور و دانش بنیان عضو مرکز رشد نیشابور، فرآیند جذب و پذیرش طرح های نوآورانه در مرکز نوآوری را تشریح و آمادگی این مرکز رشد جهت حمایت از طرح های نوآورانه با افق تجاری بر اساس چالشها و مسائل موجود در حوزه های مختلف جامعه را اعلام نمود.

همچنین خاطر نشان می نماید در این این جلسه مدیران هنرستانها نیز به بیان نظرات و راه های افزایش همکاری های متقابل و نیز چالش های موجود در حوزه هنرآموزان را مطرح کردند .

در پایان نیز از تعدادی از شرکتهای مستقر بازدید بعمل آمد.

دانلود پیوست خبر علیرضا شیرازی علیرضا شیرازی مازیار ناظران مازیار ناظران